Signia TeleCare – Twoja osobista ączność ze światem
Technologia pomaga protetykom słuchu w ustanowieniu nowego standardu opieki nad pacjentami. Prezentujemy najnowsze narzdzie zaprojektowane i zbudowane przez protetyków słuchu - Signia TeleCare.
Signia TeleCare jest nowym sposobem na przybliżenie od siebie pacjentów i protetyków słuchu, wyznaczając nowy standard. TeleCare utrzymuje bezpośredni kontakt pomiędzy protetykiem a pacjentem podczas decydującego okresu próbnego. Bez względu na to, gdzie przebywa pacjent. Z komputera lub z urządzenia mobilnego protetyka słuchu wprost na smartfon pacjenta.
Co daje TeleCare?
Korzystając z intuicyjnej aplikacji na smartfona, pacjent w łatwy sposób może kontaktowa się ze swoim protetykiem słuchu. TeleCare otwiera drogę do podniesienia jakoci oferowanych usług przez protetyków, efektywnego okresu próbnego oraz większego zadowolenia pacjentów.
Ostatnie badania* pokazują, że istnieją trzy główne obszary mające wpływ na ogólną satysfakcję klienta:
* Better Hearing Institute. (marzec 2015).
MarkeTrak 9: A New Baseline (raport finalny). Washington, DC.
Dla pacjenta: aplikacja myHearing
Wachlarz ćwiczeń uszeregowanych pod względem trudności, pomoe pacjentom szybciej przystosować się do nowych aparatów słuchowych oraz powrócić do lepszego słyszenia.
Dla protetyka słuchu: portal internetowy
Dlaczego TeleCare?
Wielu użytkowników prowadzi aktywny oraz intensywny tryb życia. Wybierając TeleCare pacjent ma możliwość błyskawicznej i łatwej komunikacji, osobisty komfort oraz najwyższy standard opieki.
TeleCare został opracowany dla pacjentów, by zapewnić im komfort podczas procesu dopasowania i adaptacji pacjentów do nowych aparatów słuchowych, by podczas tych trudnych dni nie byli zdani tylko na siebie.
Wszyscy mogą doświadczy korzyści.
System TeleCare jest idealnym rozwiązaniem dla kadego pacjenta i współpracuje ze wszystkimi aparatami suchowymi marki Signia. Jest zoptymalizowany na produkty Signia primax.
Pobierz aplikację myHearing
·