Wczytuję...
Wczytuję...
Zaprszamy na bezpłatny przegląd i czyszczenie aparatu słuchowego
Zaprszamy na bezpłatny przegląd i czyszczenie aparatu słuchowego
TeleCare

 Signia TeleCare – Twoja osobista ączność ze światem

Technologia pomaga protetykom słuchu w ustanowieniu nowego standardu opieki nad pacjentami. Prezentujemy najnowsze narzdzie zaprojektowane i zbudowane przez protetyków słuchu - Signia TeleCare.

Signia TeleCare jest nowym sposobem na przybliżenie od siebie pacjentów i protetyków słuchu, wyznaczając nowy standard. TeleCare utrzymuje bezpośredni kontakt pomiędzy protetykiem a pacjentem podczas decydującego okresu próbnego. Bez względu na to, gdzie przebywa pacjent. Z komputera lub z urządzenia mobilnego protetyka słuchu wprost na smartfon pacjenta.

Co daje TeleCare?

Korzystając z intuicyjnej aplikacji na smartfona, pacjent w łatwy sposób może kontaktowa się ze swoim protetykiem słuchu.  TeleCare otwiera drogę do podniesienia jakoci oferowanych usług przez protetyków, efektywnego okresu próbnego oraz większego zadowolenia pacjentów.

Ostatnie badania* pokazują, że istnieją trzy główne obszary mające wpływ na ogólną satysfakcję klienta:

  • Jakość obsługi podczas procesu dopasowania;
  • Możliwość konsultacji podczas okresu próbnego;
  • Jakość obsługi po zakupie.

* Better Hearing Institute. (marzec 2015).
MarkeTrak 9: A New Baseline (raport finalny). Washington, DC.

Dla pacjenta: aplikacja myHearing

Wachlarz ćwiczeń uszeregowanych pod względem trudności, pomoe pacjentom szybciej przystosować się do nowych aparatów słuchowych oraz powrócić do lepszego słyszenia.

  • Ćwiczenia słuchowe;
  • Ukierunkowane wsparcie;
  • Osobisty postęp: informacje zwrotne i oceny;
  • CareChat: komunikacja tekstowa, głosowa i wideo;
  • Najczęściej zadawane pytania;
  • Funkcja zdalnego sterowania.

Dla protetyka słuchu: portal internetowy

  • Monitorowanie postępów pacjentów;
  • Podgląd informacji zwrotnych;
  • Komunikacja poprzez CareChat;
  • Zdalne dostrajanie aparatów słuchowych.

Dlaczego TeleCare?

Wielu użytkowników prowadzi aktywny oraz intensywny tryb życia. Wybierając TeleCare pacjent ma możliwość błyskawicznej i łatwej komunikacji, osobisty komfort oraz najwyższy standard opieki.
TeleCare został opracowany dla pacjentów, by zapewnić im komfort podczas procesu dopasowania i adaptacji pacjentów do nowych aparatów słuchowych, by podczas tych trudnych dni nie byli zdani tylko na siebie.

Wszyscy mogą doświadczy korzyści.

System TeleCare jest idealnym rozwiązaniem dla kadego pacjenta i współpracuje ze wszystkimi aparatami suchowymi marki Signia. Jest zoptymalizowany na produkty Signia primax.

Pobierz aplikację myHearing

·    

Get Adobe Flash player